Aanvraag 30% regeling

Expatax helpt werkgevers en werknemers bij het aanvragen van de 30% regeling. We dienen jaarlijks honderden aanvragen in voor particulieren, kleine bedrijven tot en met grote multinationals, met een zeer goede staat van dienst. Profiteer van onze expertise en solliciteer via ons. 

Procedure

Om de aanvraag te kunnen indienen hebben wij bepaalde gegevens en documenten van u nodig. Lees het volgende aandachtig en voltooi de stappen zodat we uw aanvraag zo snel mogelijk kunnen starten.

Stap 1

Zowel werknemer als werkgever moeten Expatax toestemming geven om namens hen de aanvraag in te dienen. Download de volmacht PDF hieronder, print het uit en onderteken het en laat uw werkgever het ondertekenen. Heeft uw werkgever een contract met Expatax, dan hoeft uw werkgever de volmacht niet te ondertekenen.

Stap 2

Ga hieronder naar onze online vragenlijst. Beantwoord alle relevante vragen en voeg de ondertekende volmacht en de andere hieronder gevraagde documenten bij:

  • kopie van de arbeidsovereenkomst
  • kopie van je werkvergunning of kenniswerkersverklaring (indien van toepassing)
  • uw curriculum vitae
  • kopie van uw paspoort.

Stap 3

Wanneer we de ingevulde online vragenlijst samen met de gevraagde documenten hebben ontvangen, zullen we eerst controleren of u aan alle vereisten voldoet om de 30%-uitspraak te krijgen. Als wij niet verwachten dat u aan de eisen voldoet, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wanneer we akkoord gaan, zullen we de aanvraag indienen en u informeren zodra de beurs is ontvangen. 

Voor vragen kunt u contact opnemen met of de salarisadministratie. U kunt ons bereiken op payroll@expatax.nl of door te bellen naar +31 30 2468536 en de payroll-afdeling te selecteren in het gesproken menu.